Hogyan csinálj az új Vendégből visszatérő Vendéget

//Hogyan csinálj az új Vendégből visszatérő Vendéget

Hogyan csinálj az új Vendégből visszatérő Vendéget

Ha egyszer megfogtad, örökre megfogtad – szokás mondani. Nem elég azonban egyszer lenyűgözni a Vendéged, hogy biztos lehess benne, hosszú évekre hű Vendéged marad. Olvasd el legújabb cikkünket, fogadd meg tippjeinket, és lendítsd fel szalonod forgalmát.

 

Hűségprogram – a modern és jól működő szalon egyik legfontosabb kelléke

Van olyan Vendéged, aki hűségesen kitart melletted már hosszú ideje? Vagy esetleg olyan, aki nem sűrűn látogat el hozzád, de akkor nem csak a szolgáltatásaidat veszi igénybe, hanem termékeket is vásárol (egyszerre többet is)? Ajándékozd meg őket, és tudasd velük, hogy fontosak számodra. Indíts törzsvendég programot, ami extra kedvezményeket kínál leghűségesebb Vendégeidnek. Nem kell hatalmas kedvezményekre, ingyenes szolgáltatásokra gondolni, de mindenképpen olyan kedvezményt vagy ajándékot adj nekik, amitől különlegesnek érzik magukat.

 

Kutatások kimutatták, hogy az emberek túlnyomó többsége szívesebben vásárol, vagy vesz igénybe valamilyen szolgáltatást, ha az adott vállalkozás törzsvásárlói programot kínál.

Tippek a tökéletes hűségprogramhoz:

  1. Ne ajánld minden új Vendégnek. Aki a tagja lehet a programodnak, érezze úgy, hogy egy igazi VIP közösség tagja.
  2. Kedveskedj Vendégeidnek személyre szóló ajánlatokkal. Születésnapja van? Lepd meg egyedi ajánlattal. Ki ne örülne egy frissítő fejmasszázsnak, vagy egy extra hidratáló pakolásnak? J
  3. Közeledik a karácsonyi promóciód? Ilyenkor érdemes különböző ajánlatokkal is készülni, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbbet. Határozz meg 3 célcsoportot, és állíts össze nekik egy kedvezményes csomagajánlatot. VIP Vendégeid akár előre is megvásárolhatják ezeket a csomagokat, mielőtt valóban beindítanád a promóciót a nagyközönség számára.
  4. Új kezelés vagy termék érkezett a szalonodba? Értesítsd róla törzsvendégeidet, akik kedvezményesen próbálhatják ki az elsők között.
  5. Ne legyen bonyolult. Törekedj az egyszerűségre, és a könnyen értelmezhetőségre. Ne fogalmazz bonyolult körmondatokban, legyél egyszerű és lényegre törő.

 

Tudtad, hogy az idősebb korosztály tagjai kifejezetten szívesebben veszik igénybe a törzsvásárlói programok ajánlatait, mint a 25 év alattiak?

 

Mivel tudod még exkluzívabb élménnyé tenni a Nálad töltött időt?

  • Érkezéskor Te magad üdvözöld a Vendéget még akkor is, ha recepciós is segíti a munkádat. Természetesen, ha éppen másik Vendéggel foglalkozol, akkor nem hagyhatod ott, de ha lehetőséged van, mindenképp Te fogadd a Vendéged.
  • Kínáld frissítővel, mikor megérkezik. A nyári melegben kifejezetten jól esik majd neki egy frissítő ital J
  • Beszélgess vele, figyelj arra, amit mond. Ha legközelebb megkérdezed, hogyan van a kiskutyája, sikerült-e megoldania azt a nehéz munkahelyi feladatot, amiről a múltkor beszélt Neked, kialakul közöttetek a bizalom, és hidd el, ez a boldog Vendég kulcsa.

 

Apróságnak tűnik, de ha ezekre mind odafigyelsz, hidd el, nem csak az adott Vendég fog visszatérni hozzád, de szívesen ajánl majd Téged másoknak is!

 

Írta: Petrás Imola

By | 2018-07-23T10:04:10+00:00 július 23rd, 2018|Hírek|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment