Instagram – A modern kor névjegykártyája

//Instagram – A modern kor névjegykártyája

Instagram – A modern kor névjegykártyája

Az Instagram egy nagyon hasznos eszköz arra, hogy közelebb hozd egymáshoz a magánéleted és a munkádat. Azok a fodrászok, akik élnek a Social media nyújtotta lehetőségekkel, nem csak rengeteg emberhez tudnak eljutni, de rengeteg inspirációt is szerezhetnek ezekről az oldalakról. Olvasd el cikkünket, és tudd meg, hogyan segíthet az Instagram szalonod fellendítésében.

 

Az Instagram tökéletes segítséget nyújt, hogy felturbózd vele szalonod forgalmát. Mutasd meg legjobb munkáidat, ossz meg rövid videókat, egyszóval mutasd meg, mire vagy képes! Ahogyan régen a nyomtatott portfólió, úgy működik ma az Instagram. Ha kíváncsi vagy valakire, arra, hogyan dolgozik, milyen ételeket készít (persze ezt kép alapján nehéz eldönteni), akkor Te is egyből lecsekkolod valamelyik közösségi oldalon igaz?  Vendégeid ugyanezt teszik Veled is.

Amikor elkezded használni az Instagramot az első és legfontosabb dolog (a jól sikerült frizura fotókon kívül) hogy eljuttasd szalonod hírét a helyi, potenciális Vendégekhez.  Használj a városodra mutató hashteget, add meg a helyszínt. Ezzel a módszerrel a közeledben élők hamarabb megtalálnak majd. Regionális szinten sem jársz majd rosszul, hiszen az emberek egy jó szakemberért már hajlandóak messzebbre is menni. Fontos, hogy merj nagyot álmodni, és tégy meg mindent, hogy kitűnj a tömegből. Kövess hasonló területen dolgozó embereket és márkákat, így Téged is könnyebben megtalálnak majd a követők. Fontos, hogy üzleti profilként használd Instagram fiókod, így láthatod az oldalra vonatkozó statisztikákat. Ez nagyon hasznos funkció, és sokat segít Neked, hogy megtudd, jó irányba haladsz-e.

Fektess nagy hangsúlyt a vizualitásra

Nem elég, ha csak egy gyors képet lősz az elkészült frizuráról, annak mutatósnak, esztétikusnak is kell lennie. Válassz megfelelő hátteret, ami elé Vendégedet állítod, így még jobban ki tudod emelni a frizura szépségét. Ügyelj a minőségre, olyan képet tegyél közzé, amelyet büszkén használhatsz digitális portfóliódban. A rengeteg előtte-utána fotó közül érd el, hogy a Tied ragadja meg leendő Vendéged figyelmét. Hogyan? Használj egyedi ismertetőt, amit, ha meglátnak, egyből Te jutsz az eszükbe. Lehet ez akár szalonod logója, vagy egy színes keret. Bármi lehet, amit igazán a magadénak érzel.

 

Kerülj be a „nagyok” közé

Használj releváns hashtag-eket, így aki pl. alkalmi frizura ötletet keres, Téged is megtalál majd. Legalább 10-15 hashtag-et használj, utalj többféleképpen a munkádra, így könnyebben láthatóvá válsz. Ha van híresebb Vendéged, kérd meg, hogy megjelölhesd a képen, így az ő követői is megismernek majd, és biztos lehetsz benne, hogy néhányan bele is ülnek majd a székedbe.

 

Törekedj a rendszerességre

Mi azt javasoljuk, hogy minden nap posztolj az Instagramra, de a mennyiség soha ne menjen a minőség rovására. Ne azért posztolj, mert muszáj, hanem azért, mert úgy érzed büszke vagy az elkészült munkára. Látni fogod, melyik típusú posztok azok, amik működnek (több like és komment érkezik rájuk), és melyek azok, amelyeket inkább mellőznöd kellene.

Ha ügyesen csinálod, és pozitív visszajelzéseket kapsz, egyszer csak azon kapod majd magad, hogy ez már nem nyűg, nem egy elvégzendő feladat a számodra, hanem egy olyan dolog, amit élvezel, ami örömet okoz számodra. És ami a legfontosabb, újabb Vendégeket szerezhetsz vele.

 

Kérdésed van? Keress minket az iroda@selective.hu e-mail címen, vagy a +3620 771 20 74-es telefonszámon.

Írta: Petrás Imola

By | 2018-09-20T13:02:49+00:00 szeptember 20th, 2018|Hírek|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment